20 Eylül 2012 Perşembe

Akşam Turu 15.06.2012

Tarih: 15.06.2012
Yaklaşık Mesafe: 34 km
Güzergah: Truva Atı Önü-Demircioğlu Caddesi-İnönü Caddesi-Tahta Köprü-Sarıçay boyu-DSİ-Halk Plajı-Aziziye Caddesi-Atatürk Caddesi-Kolin Otel Önü-Kepez-Dardanos-Güzelyalı
*BU kayıt ilk önce http://18martbisiklet.blogspot.com/2012/06/aksam-turu-15062012.html adresinde yayınlanmış ve bu bloga oradan alınmıştır.

Bike route 1645988 - powered by Bikemap
Her zamanki gün ve saatte Truva Atı önünde buluşuyoruz turumuza başlamak için. katılım her zamanki düzeyde... Çanakkale'de yaşayıp da aramıza  yeni katılanların yanında başka illerde yaşayıp da ilimize gelen ve grubumuza eşlik eden arkadaşlarımız var.. hepsine hoşgeldin deyip katılımlarının devamlı olmasını diliyoruz... ve her zamanki saatimizde turumuz başlıyor....

Her zamanki saatte dönüyor teker. İskele Meydanından Cumhuriyet Bulvarına dönüp, İnönü caddesinden sarıçaya doğru ilerleyip tahta köprü üzerinden Barbaros Mahallesine ulaşmayı, Sarıçay boyunca ilerleyip DSİ'nin arkasından Halk Plajına, Hamidiye Tabyalarının yanından Yeni Kordona ve aonrasında Atatürk Caddesine ulaşmayı planlıyoruz. Atatürk Caddesine ulaştıktan sonra Kepeze girip Kolin Otel önünden Kepez Sahili boyunu takip ederek Çanakkale Limanına, kıyı yolundan Dardanosa oradan da Güzelyalıya doğru ilerliyoruz.
Dardanosa ulaştığımızda her zamanki yerimizde grup fotoğrafı çekilip Güzelyalıya doğru ilerliyoruz.
Güzelyalı'ya varmadan önce Jandarma Kampının girişinde iki arkadaşımızın karıştığı bir kaza atlatıyoruz.  bisiklete binerken kaskın gerekliliği ve özellikler gece turlarında arka çakar ve ön farların gerekliliğini bir kez daha anlıyoruz. Arkadaşlarımızın önemli bir sağlık problemlerinin olmaması sevindiriyor bizi.. Güzelyalı'ya ulaştıktan sonra sahildeki çay bahçesinde çay molası veriyoruz..
 Murat Başkan Kağnı çekmeye özeniyor...
Ve geri dönüş yoluna düşüyoruz yeniden..
Her zamanki gibi turumuz Truva Atını önünde son buluyor. Güzelyalı'da yaşadığımız küçük çapşlı kaza nedeniyle biraz gecikmeli de olsa dönüyoruz Çanakkale'ye.. ciddi bir sağlık probleminin bulunmaması sevindiriciydi.. yine yeni turlarda bir arada olmak dileğiyle..