25 Kasım 2012 Pazar

Akşam Turu 09.11.2012

Tarih: 09.11.2012
Mesafe: 31 km
Güzergah: Truva Atı Önü- İskele Meydanı- Demiricoğlu Caddesi-İnönü Caddesi- Plaj Sokak- Aziziye Caddesi-Atatürk Caddesi- Kepez Sahil Yolu- Kepez Limanı-Dardanos Sahil Yolu-Dardanos-Güzelyalı-Çanakkale İzmir Çevre Yolu-Çanakkale
*bu kayıt ilk olarak http://18martbisiklet.blogspot.com adresinde yayınlanmıştır.

Bike route 1901509 - powered by Bikemap
09.11.2012 günü Akşam Turunu gerçekleştirmek üzere Truva Atının önünde buluşuyoruz. saatlerimiz 19:30'u gösterdiğinde tekerler dönmeye başlıyor.
İskele Meydanından Demircioğlu Caddesini takip ederek İnönü Caddesine ulaşıyor İnönü Köprüsünün üzerinden Barbaros Mahallesine geçiyoruz. Plaj Sokak , Aziziye Caddesi ve Atatürk Caddesini takip ederek Kepez'e ulaşıyoruz. Kolin Otel önünde sahil yoluna girip Kepez Kordon boyundan ilerliyoruz. Sahil yoluınu takip ederek önce Dardanos'a sonra da Güzelyalı'ya ulaşıyoruz.
 Güzelyalı'ya ulaştığımızda Çilek Garden'da mola veriyoruz. kış aylarında çay bahçelerinin kapalı olduğunu düşünürsek bundan sonra sık sık buraya geleceğiz gibi görünüyor.. Murat VAROL 10 Kasım nedeniyle yapmayı düşündüğü turdan ve 2015 kutlamaları için hazırladığı projeden bahsetti. 10 Kasım turundan ve 2015 yılı projesinden grup arkadaşlarımızı haberdar ederek söz konusu etkinliklerde grup arkadaşlarımızın desteğini istedi.
Grubumza yeni katılan arkadaşımız Zehra ERSOY hem kendisini grup üyelerine tanıttı hem de daha önceden bulunuduğu Karadeniz Ereğli'de bisikletle ilgili gerçekleştirilen çalışmalardan bahsetti. Arkadaşımıza gruba hoşgeldin diyoruz.
 Herhangi bir problem yaşamadan çevre yolundan Çanakkale'ye dönüp turumuzu tamamlıyoruz. Yarın Akşamki (10.11.2012) 10 Kasım Atatüürk'ü Anma Turu için 19:30'da Truva Atı önünde buluşmak üzere...