25 Kasım 2012 Pazar

Akşam Turu 23.11.2012

Tarih: 23.11.2012
Mesafe: 34 km
Güzergah: Truva Atı Önü- İskele Meydanı- Demiricoğlu Caddesi-İnönü Caddesi- Plaj Sokak- Aziziye Caddesi-Atatürk Caddesi- Kepez Sahil Yolu- Kepez Limanı-Dardanos Sahil Yolu-Dardanos-Güzelyalı
*Bu kayıt ilk önce http://18martbisiklet.blogspot.com adresinde yayınlanmıştır.

Bike route 1913734 - powered by Bikemap
Geçen hafta pedal çevirmeyip 2013 yılı tur hazırlıklarına yoğunlaştığımız için özlemişiz pedal çevirmeyi. ancak havanın akşam saatlerinde soğumaya başlaması nedeniyle katılımcı sayımız geçtiğimiz haftalara göre oldukça azdı. bu haftaki turumuz erkeklerin azınlıkta olduğu, kadınların ezici bir çoğğunlupa sahip olduğu bir ortamda gerçekleşti... her zamajnki gibi 19:30'da Truva Atı önünde buluştuk yine...
Biraz bekleyip başa gelen olmayınca düşüyoruz yola. hedefimiz sıklıkla yaptığımız gibi Güzelyalı'ya gidip çay içip dönmek.. ve teker döner... Demircioğlu Caddesinden İnönünü Caddesine dönüp her zaman yaptığımız gibi İnönü köprüsü üzerinden Barbaros Mahallesine ulaşıyoruz. Plaj Caddesi ve Aziziye Caddesinin sonrasında Yeni Kordondan ilerlemeyi seçiyoruz. Yeni Kordonda çevre düzenleme çalışmaları devam ediyor, bitince birinci kordon kadar güzel olacağa benziyor..
Katılımcı sayımız az olunca herkesin tek tek fotoğrafını çekmemek olmazdı.  Yeni Kordondan sonra Atatüğrk Caddesi üzerinden Kepez'e giriyoruz. Kolin otel önünde Kepez sahile çıkıp Dardanos'a kadar sahil yolundan ilerliyor ve sonrasında Güzelyalı'ya ulaşıyoruz.
Güzelyalı'ya ulaştıktan sonra herzaman mola verdiğmiz yerlerden farklı olarak Beşkardeşler Pide Salonunda mola veriyoruz. ortam sıcak çaylar oldukça güzeldi.. Beşiktaşş'ın galibiyeti de iyi geldi...
Biz içeride çay içerken bisikletlelerimizde çatı altında bizi beklediler.. hava yağmurlşu değildi ama turlar sırasında ilk defa bisikletlerimiz için bu kadar korunaklı bir garaj bulduk.
Güzelyalı'daki mola yerimizden ayrıldıktan sonra problemsiz bir şekilde Çanakkale'ye ulaşarak turumuzu tamamlıyoruz. 25.11.2012 Pazar günü Dörtyol-Saraycık-Ulupınar ve Radar Tepesini kapsayan bir tur düzenlemeyi kararlaştırdık. yaklaşık 30 kilometrelik ama uzun tırmanışlardan oluşan turumuza herkesi bekliyoruz... başka tuırlarda görüşmek üzere..